بى اسم
بى اسم
به وبلاگ من خوش آمديد.....................Welcom to my web

 اي کساني که دم از رفاقت ميزنيد
.
.

لااقل هر 39 روز يکبار احوالي از دوست خود بگيريد که اگر مرده بود به چهلمش برسيد

**************

خدایا
یا کسی رو بهمون نده
یا اگر میدی دیگه ازمون نگیرش خوب
آخه آدم ها هم هدیه رو پس نمی گیرند تو که خدایی دیگه...

*************
ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من / ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من

***********

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام

*************

نه من دستهايش رارهاميکنم,نه اودلش ميايدازمن جداشود! هميشه وهمه جاباهميم, من و تنهاييش...

************

اونی که وقتی دانشگاه قبول شد بهم خبر داد!
ازش پرسیدم من چندمین نفری هستم که با خبر شدم!
بهم گفت مگه غیر تو کس دیگه‌ای رو دارم؟
اما حالا......!!!!

*************

خدایا به تو سپردمش....اما یه خواهشی ازت دارم... یه روزی.....یه جایی... بغل غریبه...مسته مست... بدجوری یاد من بندازش..

*************

اخه خداجون!قربون بزرگیت!!وفای سگ به چه کارمون میاد یه فکری به حال ادمات میکردی........!

 
***************

ما و مجنون درس عشق از يک اديب آموختيم ، او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنا سوختيم .

 
**********

زمزمه دلتنگی ام را یه نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم.

************
دله سبزم را گره زد ...
و رفت تا به آرزو هایش برسد..
**************
قفس تنگ فلک جای پریشانی نیست یوسفی نیست در این مصر که زندانی نیست.
**********
دلم برای یک نفر تنگ است....
نه میدانم نامش چیست...و نه میدانم چه می کند...
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم....
رنگ موهایش را نمی دانم....
لبخندش را ...فقط میدانم که باید باشد و نیست
*********

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت22:11---13 شهريور 1391
سلام اس ام اس های قشنگی بود خوشحال میشم به وب منم یه سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط مديريت